Jaguar C-X16 bez dachu

Czwartek 12 kwiecień 2012 - Kategoria: Aktualności

Jaguar C-X16 bez dachuTo na razie tylko wizja zdolnego grafika, jednak projekt odkrytego, dwumiejscowego Jaguara nowej generacji jest poważnie rozpatrywany przez szefów firmy.

Jaguar przyznaje, że planuje wprowadzić na rynek dwumiejscowy samochód sportowy, który będzie dostępny z silnikami benzynowymi nowej generacji. Jeśli nadwozie auta będzie prezentowało się równie elegancko, jak projekt przedstawiony przez jednego z czytelników serwisu Carscoop, to szykuje się prawdziwy hit.
Koncepcyjny Jaguar C-X16 zadebiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Dwumiejscowy koncept powstał na bazie zmodyfikowanej, aluminiowej płyty podłogowej Jaguara XK nowej generacji i mierzy 4 445 mm długości, 2 048 mm szerokości i 1 297 mm wysokości. Rozstaw osi to z kolei 2 622 mm. Pod długą maską silnika umieszczono hybrydowy zespół napędowy zawierający 3-litrowy, doładowany silnik benzynowy V6 o mocy 380 KM (450 Nm maksymalnego momentu obrotowego) oraz jednostkę elektryczną. Ten ostatni podzespół produkuje dodatkowe 95 KM i 235 Nm momentu obrotowego. Układ współpracuje z ośmiobiegową przekładnią automatyczną, przekazującą moc na tylne koła.
Za projekt stylistyczny nadwozia odpowiada Ian Callum, który przyznaje, że C-X16 jest ewolucją stylu historycznych Jaguarów połączoną z przyszłą myślą techniczną.
Źródło: Carscoop, informacja Mototarget.pl

Jaguar przyznaje, że planuje wprowadzić na rynek dwumiejscowy samochód sportowy, który będzie dostępny z silnikami benzynowymi nowej generacji. Jeśli nadwozie auta będzie prezentowało się równie elegancko, jak projekt przedstawiony przez jednego z czytelników serwisu Carscoop, to szykuje się prawdziwy hit.

Koncepcyjny Jaguar C-X16 zadebiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Dwumiejscowy koncept powstał na bazie zmodyfikowanej, aluminiowej płyty podłogowej Jaguara XK nowej generacji i mierzy 4 445 mm długości, 2 048 mm szerokości i 1 297 mm wysokości. Rozstaw osi to z kolei 2 622 mm. Pod długą maską silnika umieszczono hybrydowy zespół napędowy zawierający 3-litrowy, doładowany silnik benzynowy V6 o mocy 380 KM (450 Nm maksymalnego momentu obrotowego) oraz jednostkę elektryczną. Ten ostatni podzespół produkuje dodatkowe 95 KM i 235 Nm momentu obrotowego. Układ współpracuje z ośmiobiegową przekładnią automatyczną, przekazującą moc na tylne koła.

Za projekt stylistyczny nadwozia odpowiada Ian Callum, który przyznaje, że C-X16 jest ewolucją stylu historycznych Jaguarów połączoną z przyszłą myślą techniczną.

Źródło: Carscoop, informacja Mototarget.pl

Tagi:

Napisz co myślisz

Re: Jaguar C-X16 bez dachu

Zaloguj się